Notă de informare generală cu privire la prelucrarea datelor personale
Tobias Locksmith SRL
Regulamentul 2016/679/UE privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.
Tobias Locksmith SRL are obligatia de a procesa in conditii de siguranta, si numai pentru scopurile specificate explicit catre dvs, datele personale care le furnizati despre dvs, respectiv despre un membru al familiei dvs sau o persoana pentru care aveti drept de reprezentare.
CE ACOPERĂ ACEASTĂ NOTĂ DE INFORMARE.
Orice date colectate de noi sunt pentru a satisface cerinta dvs de executie lucrare de catre noi. Pentru a interveni la o lucrare avem nevoie de detalii personale: nume; prenume; sex; data naşterii/ vârsta; cetăţenie; adresă de domiciliu / reşedinţă, număr de telefon mobil/fix, număr de fax; adresă de e-mail, serie si numar de act de identitate / CNP, si alte date de facturare. Aceste solicitari se pot face telefonic, pe mail, comanda de pe site, pe retele de socializare, sau prin parteneri. Datele dvs nu vor fi transmise la terti, in afara cazurilor de recuperare creante, sau catre organele statului (judiciar / financiar).
FACTURARE / FISE DE LUCRARE
Toate datele colectate de noi sunt necesare pentru completarea fiselor de interventie, si sunt transmise inginerilor/tehnicienilor pentru a indeplini sarcinile zilnice. In urma acestor interventii, vom emite documente fiscale: factura, chitanta, bon fiscal.
Date referitoare la plată: adresă de facturare, numărul contului bancar sau al cardului bancar/ cod IBAN, numele şi prenumele titularului contului bancar sau al cardului bancar (poate fi altul decât dumneavoastră daca altcineva a efectuat plata unei facturi in numele si pentru dumneavoastra); data de la care cardul bancar este valabil; data expirării cardului bancar;
COPIERE CHEI, DECODARE YALE, CITIRE PIN:
Orice date referitoare la copierea cheilor se pastreaza pe hartie pe comenzi de lucru, fise de interventie, sau digital pe calculator si se protejeaza prin sisteme de inchidere mecanie, sisteme de control acces electromecanice sau parole, firewall si drepturi de acces conform regulamentului intern al societatii.
PLATI CU CARDURI BANCARE SAU TRANSFER BANCAR.
Platile electronice se efectueaza prin aplicatii si comunicatii criptate specifice tranzactiilor bancare si sunt garantate de operatorii bancari. Aceste date nu sunt pastrate de noi.
DATE SENSIBILE.
Nu colectam date sensibile.
TEMEIURILE PE BAZA CĂRORA PRELUCRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Încheierea sau executarea contractului cu dvs. De exemplu în vederea inițierii discuțiilor cu privire la costurile și tipurile de servicii solicitate pentru a putea încheia un contract cu dumneavoastră, la cererea dumneavoastră, sau pentru a executa un contract încheiat cu dumneavoastră (prin care ne obligăm să vă prestăm serviciile noastre).
Conformarea cu o cerință legală imperativă. De exemplu cerințe contabile și fiscale care fac obiectul unor politici interne stricte cum ar fi perioada de păstrare a documentelor fiscale/contabile. Putem prelucra datele dumneavoastră pentru îndeplinirea obligaţiilor noastre de arhivare a dosarelor privind serviciile prestate, a obligaţiilor de a comunica unor autorităţi publice la cerere, anumite informaţii, sau a altor obligaţii legale.
Interesul nostru legitim. De exemplu în cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră pentru menținerea securității, îmbunătățirea serviciilor noastre.
Constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru în instanță. În situația în care între dumneavoastră și noi apar diferende pe care nu le putem soluționa împreună pe cale amiabilă, este posibil să prelucrăm datele dumneavoastră pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru în instanță.
Facturare și relații cu clienții. Pentru a vă factura achiziționarea serviciilor noastre, pentru a vă contacta în cazul în care datele de facturare pe care ni le-ați furnizat sunt eronate, pe cale să expire sau nu putem încasa plata, pentru a răspunde la orice întrebări sau preocupări pe care le puteți avea în legătură cu serviciile noastre;
Comunicări de marketing. În măsura în care v-ați dat consimțământul, vă vom ține la curent prin orice mijloace (de exemplu, e-mail, telefon mobil sau fix, mesaje telefonice (SMS-uri), poştă, mesaje transmise pe platformele de socializare sau în persoană) privind noutăţile referitoare la serviciile disponibile, oferte cu privire la acestea, abonare la newsletter sau furnizarea altor informaţii care v-ar putea interesa. Puteți controla permisiunile dvs. de marketing și datele pe care le utilizăm pentru individualizarea acestor comunicări în orice moment folosind detaliile de contact din secţiunea ”Cum ne puteți contacta” de mai jos.
Îmbunătăţirea serviciilor. Identificarea potenţialelor probleme cu privire la serviciile noastre în vederea îmbunătățirii acestora, soluţionarea sesizărilor/reclamațiilor dumneavoastră înregistrate pe site-ul Societății, gestionarea corespondenței uzuale cu partenerii contractuali etc., controlul accesului vizitatorilor în sediul Societății;
Supravegherea spațiilor conform dispozițiilor legale. Sistemele CCTV montate pentru supravegherea spațiilor aferente căilor de acces, zonelor cu valori, pentru paza și protecția bunurilor și personalului aflat în acele spații.
CUI VOM DIVULGA DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Ca regulă generală, nu divulgăm datele dumneavoastră către alte companii, organizaţii sau persoane din orice ţară (inclusiv România). În anumite situații însă, este însă posibil să divulgăm datele dumneavoastră către alte persoane fizice sau juridice.
Autorități publice: la cererea acestora sau din inițiativa noastră, în acord cu legislația aplicabilă;
Contabili, auditori, avocați și alți consultanți profesionali externi, parteneri contractuali, furnizori de servicii ai noștri care acționeaza ca împuterniciți sau operatori asociați – aceștia vor fi obligați printr-o lege sau prin contractul încheiat cu noi, să păstreze confidențialitatea datelor dumneavoastră, de ex: servicii de arhivare, contabilitate, depozitare, distrugere, supraveghere spații)
Orice persoană, agenție, executor judecătoresc sau instanță relevantă din România – în măsura necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru;
CÂT TIMP VOM STOCA DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Vom stoca datele dumneavoastră atât timp cât ni se cere prin lege.
Datele dumneavoastră care sunt necesare în scopuri legate de prestarea serviciilor de preluare a obligațiilor de mediu vor fi stocate pe durata contractului încheiat cu Societatea, respectiv pe perioada de timp necesară în vederea îndeplinirii obligațiilor legale prevăzute de legislația aplicabilă, care prevede stocarea documentelor pentru o perioadă de 5 ani.
Datele legate de plăți/facturare vor fi stocate pe o perioada de 10 ani, conform Legii nr. 82/1991 privind contabilitatea.
Datele privind supravegherea video pentru asigurarea securității bunurilor și persoanelor se vor stoca pe o perioadă de 30 de zile calendaristice în conformitate cu legislația în vigoare.
Prelucrarea în scop de marketing va avea loc pe durata relației contractuale cu Tobias Locksmith SRL precum și după încetarea acesteia. În situația în care nu mai doriți ca datele dumneavoastră să fie prelucrate în scop de marketing, vă puteți retrage consimțământul de marketing, iar datele dumneavoastră nu vor mai fi prelucrate în acest scop din momentul retragerii.
Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar pentru prelucrarea datelor în scopurile amintite mai sus.
Cu excepția situațiilor în care legea prevede altfel și a celor exemplificate mai sus, de regulă vom prelucra datele dumneavoastră pe durata existenței unui contract între dumneavoastră și Tobias Locksmith SRL, plus o perioadă de 3 ani de la încetarea acestuia.
Pentru stocarea datelor dumneavoastră în format electronic, folosim serverele proprii sau ale altor companii specializate în arhivarea electronică.
CUM NE PUTEȚI CONTACTA
Conţinutul acestei note de informare este pur informativ şi nu afectează drepturile pe care vi le oferă legislaţia, iar noi vom face tot posibilul pentru a vă facilita exercitarea acestora. Dacă aveţi orice comentarii, sugestii, întrebări cu privire la orice informaţii din această notă sau cu privire la orice alte aspecte referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră pe care o realizăm, vă rugăm să nu ezitaţi să contactaţi oricând responsabilul nostru cu protecţia datelor. În funcție de preferințele dumneavoastră, ne puteți contacta prin oricare dintre canalele de comunicare de mai jos: Tobias Locksmith SRL, Nr. Reg. Com: J12/2281/2019, C.U.I. : 41201044, Sediul: Mun. Cluj-Napoca, Str. Fabricii 2, sc.3, ap. 88, jud. Cluj, Nr. telefon: 0752976701, Adresa de email: office@drkey.ro
Responsabil GDPR Tobias Locksmith SRL:
Tobias Tibor Attila – Administrator
Who we are
Our website address is: http://deblocaricluj.ro.
What personal data we collect and why we collect it
Comments
When visitors leave comments on the site we collect the data shown in the comments form, and also the visitor’s IP address and browser user agent string to help spam detection.
An anonymized string created from your email address (also called a hash) may be provided to the Gravatar service to see if you are using it. The Gravatar service privacy policy is available here: https://automattic.com/privacy/. After approval of your comment, your profile picture is visible to the public in the context of your comment.
Media
If you upload images to the website, you should avoid uploading images with embedded location data (EXIF GPS) included. Visitors to the website can download and extract any location data from images on the website.
Contact forms
Cookies
If you leave a comment on our site you may opt-in to saving your name, email address and website in cookies. These are for your convenience so that you do not have to fill in your details again when you leave another comment. These cookies will last for one year.
If you visit our login page, we will set a temporary cookie to determine if your browser accepts cookies. This cookie contains no personal data and is discarded when you close your browser.
When you log in, we will also set up several cookies to save your login information and your screen display choices. Login cookies last for two days, and screen options cookies last for a year. If you select “Remember Me”, your login will persist for two weeks. If you log out of your account, the login cookies will be removed.
If you edit or publish an article, an additional cookie will be saved in your browser. This cookie includes no personal data and simply indicates the post ID of the article you just edited. It expires after 1 day.
Embedded content from other websites
Articles on this site may include embedded content (e.g. videos, images, articles, etc.). Embedded content from other websites behaves in the exact same way as if the visitor has visited the other website.
These websites may collect data about you, use cookies, embed additional third-party tracking, and monitor your interaction with that embedded content, including tracking your interaction with the embedded content if you have an account and are logged in to that website.
Analytics
Who we share your data with
How long we retain your data
If you leave a comment, the comment and its metadata are retained indefinitely. This is so we can recognize and approve any follow-up comments automatically instead of holding them in a moderation queue.
For users that register on our website (if any), we also store the personal information they provide in their user profile. All users can see, edit, or delete their personal information at any time (except they cannot change their username). Website administrators can also see and edit that information.
What rights you have over your data
If you have an account on this site, or have left comments, you can request to receive an exported file of the personal data we hold about you, including any data you have provided to us. You can also request that we erase any personal data we hold about you. This does not include any data we are obliged to keep for administrative, legal, or security purposes.
Where we send your data
Visitor comments may be checked through an automated spam detection service.